Warsztat jogi odreagowujący siedzącą pracę przy biurku - 10 kwietnia od 9.00 do 12.00

 

Długotrwałe przebywanie w pozycji siedzącej może powodować bóle kręgosłupa, zarówno w odcinku szyjnym, piersiowym, jak i lędźwiowym. Najczęściej dotyczy to osób, które mają pracę siedzącą i pracują przy komputerze.
 
Praca przed komputerem nie jest ciężką pracą fizyczną, nie wymaga dźwigania ciężkich rzeczy, ale również może powodować dolegliwości bólowe ze strony układu mięśniowo-szkieletowego. Praca siedząca jest bardziej statyczna, mięśnie ulegają skróceniu i są stale utrzymywane w napięciu. Dochodzi często do ucisku na naczynia krwionośne oraz nerwy obwodowe. Przyczynia się to do szybszego zmęczenia mięśni.
 
Zapraszam serdecznie na warsztat wszystkich, którzy odczuwają tego typu dolegliwości oraz osoby, które profilaktycznie chciałyby zadbać o siebie:)
 
Koszt: 60 zł
Miejsce: Szkoła Jogi "Surya Namaskar"
Prowadząca: Marta Lewandowska
Ilość miejsc ograniczona.
Zapisy i informacje:
Szkoła Jogi Surya Namaskar
tel. 609 103 712
Do zobaczenia na macie:)

CZYM JEST JOGA?

Joga jest jedną z najstarszych tradycji samodoskonalenia i wewnętrznego rozwoju, kultywowaną przez człowieka. Wywodzi się z Indii. Jest to droga zjednoczenia ciała, umysłu i ducha. Dzięki praktyce jogi możemy żyć wewnętrznie zintegrowani, pozostając jednocześnie w harmonii z otoczeniem. Najważniejszym i najstarszym traktatem jogi są Jogasutry. To miarodajny tekst, dotyczący mechanizmów rozwoju świadomości. Przypisywany jest mistrzowi, nazywanemu Patandżali.

„Celem jogi jest sprawić, abyś trwał w sobie, wewnętrznie się scalił. Dzięki jodze stajesz się pełnią”

Sri Sri Ravi Shankar

DLACZEGO WARTO?

Regularna praktyka jogi prowadzi do poprawy zdrowia fizycznego i kondycji psychicznej. Wynika to z wpływu praktyki na wszystkie poziomy istnienia:

- na poziomie fizycznym: ciało staje się sprawniejsze, bardziej elastyczne, a jednocześnie mocniejsze

- na poziomie fizjologicznym: poprawia się funkcjonowanie wszystkich układów: oddechowego, krwionośnego, dokrewnego i innych

- na poziomie psychiki: poprawia się zdolność koncentracji, wzrasta umiejętność radzenia sobie z emocjami, stopniowo coraz lepiej radzimy sobie ze stresem

 

JAK ZACZĄĆ?

Zapoznaj się z grafikiem i wybierz grupę odpowiednią dla siebie. Zgłoś przed zajęciami poważniejsze problemy zdrowotne. Nie spożywaj większego posiłku min. 2 godz. przed zajęciami. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą wygodny strój. Wszystkie potrzebne pomoce są na wyposażeniu Szkoły. Ćwiczymy na boso.

Kontakt Joga
Marta Lewandowska
tel. 609-103-712, 
e-mail: mlewandowska5[@]o2.pl

Dojazd
ul. Słowiańska 17, Głogów