Joga dla zdrowia dolnych pleców - 15 maja od 9.00 do 15.30

Ból dolnych pleców stanowi jest jedną z częściej zgłaszanych dolegliwości.

Serdecznie zapraszamy na warsztat terapeutyczny poświęcony profilaktyce i terapii dolnego odcinka kręgosłupa.
Wymagane podstawowe doświadczenie w jodze. Warsztat będzie dostosowany do poziomu uczestników.
PLAN WARSZTATU:
09.00 – 12.00 – asany
12.00 - 13.30 - przerwa na pyszny posiłek wegetariański (w cenie warsztatu)
13.30 - 15.30 - asany
KOSZT: 120 zł ( z posiłkiem)
ZALICZKA - 50 zł (proszę o wpłatę zaliczki
do 30.04)
Miejsce: Szkoła Jogi "Surya Namaskar"
Prowadząca: Marta Lewandowska
ZAPISY I INFORMACJE:
Szkoła Jogi Surya Namaskar
e-mail: mlewandowska5[@]o2.pl
nr konta: Szkoła Jogi Surya Namaskar
Marta Lewandowska
12 1090 2112 0000 0001 4399 2937
tel.609-103-712
Ilość miejsc ograniczona.
Do zobaczenia na macie :)

CZYM JEST JOGA?

Joga jest jedną z najstarszych tradycji samodoskonalenia i wewnętrznego rozwoju, kultywowaną przez człowieka. Wywodzi się z Indii. Jest to droga zjednoczenia ciała, umysłu i ducha. Dzięki praktyce jogi możemy żyć wewnętrznie zintegrowani, pozostając jednocześnie w harmonii z otoczeniem. Najważniejszym i najstarszym traktatem jogi są Jogasutry. To miarodajny tekst, dotyczący mechanizmów rozwoju świadomości. Przypisywany jest mistrzowi, nazywanemu Patandżali.

„Celem jogi jest sprawić, abyś trwał w sobie, wewnętrznie się scalił. Dzięki jodze stajesz się pełnią”

Sri Sri Ravi Shankar

DLACZEGO WARTO?

Regularna praktyka jogi prowadzi do poprawy zdrowia fizycznego i kondycji psychicznej. Wynika to z wpływu praktyki na wszystkie poziomy istnienia:

- na poziomie fizycznym: ciało staje się sprawniejsze, bardziej elastyczne, a jednocześnie mocniejsze

- na poziomie fizjologicznym: poprawia się funkcjonowanie wszystkich układów: oddechowego, krwionośnego, dokrewnego i innych

- na poziomie psychiki: poprawia się zdolność koncentracji, wzrasta umiejętność radzenia sobie z emocjami, stopniowo coraz lepiej radzimy sobie ze stresem

 

JAK ZACZĄĆ?

Zapoznaj się z grafikiem i wybierz grupę odpowiednią dla siebie. Zgłoś przed zajęciami poważniejsze problemy zdrowotne. Nie spożywaj większego posiłku min. 2 godz. przed zajęciami. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą wygodny strój. Wszystkie potrzebne pomoce są na wyposażeniu Szkoły. Ćwiczymy na boso.

Kontakt Joga
Marta Lewandowska
tel. 609-103-712, 
e-mail: mlewandowska5[@]o2.pl

Dojazd
ul. Słowiańska 17, Głogów