Harmonogram Joga

Harmonogram ważny od 1 września 2020:

 
 PONIEDZIAŁEK   WTOREK   ŚRODA    CZWARTEK PIĄTEK   SOBOTA  
 GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA
08.15-09.30 początkująca (Aneta) 08.15-09.30 średnio-zaawansowana (Marta) 08.15-09.30 początkująca (Aneta) 08.15-09.30 średnio-zaawansowana (Marta) 08.15-09.30 początkująca (Marta) 08.00-09.30  joga dynamiczna*
10.00-11.15 joga dla kobiet w ciąży (Aneta) 10.00-11.15   10.00-11.15 joga dla kobiet w ciąży (Aneta) 10.00-11.15   10.00-11.15      
17.15-18.30 początkująca (Marta) 17.15-18.30 średnio-zaawansowana (Marta) 17.15-18.30 początkująca (Marta) 17.15-18.30 średnio-zaawansowana (Marta) 16.30-17.45 ogólna z pranajamą (Aneta)    
19.00-20.30 zaawansowana (Marta) 19.00-20.15 początkująca (Aneta) 19.00-20.30 zaawansowana (Marta) 19.00-20.15 początkująca (Aneta) 19.00-20.30      

*Joga dynamiczna:

05.09 - joga dynamiczna (Aneta)
19.09 - joga dynamiczna (Marta)
03.10 - joga dynamiczna (Aneta)
17.10 - joga dynamiczna (Marta)
07.11 - joga dynamiczna (Aneta)
21.11 - joga dynamiczna (Marta)
05.12 - joga dynamiczna (Aneta)
19.12 - joga dynamiczna (Marta)

Prosimy o przynoszenie własnej maty do ćwiczeń.

 

CZYM JEST JOGA?

Joga jest jedną z najstarszych tradycji samodoskonalenia i wewnętrznego rozwoju, kultywowaną przez człowieka. Wywodzi się z Indii. Jest to droga zjednoczenia ciała, umysłu i ducha. Dzięki praktyce jogi możemy żyć wewnętrznie zintegrowani, pozostając jednocześnie w harmonii z otoczeniem. Najważniejszym i najstarszym traktatem jogi są Jogasutry. To miarodajny tekst, dotyczący mechanizmów rozwoju świadomości. Przypisywany jest mistrzowi, nazywanemu Patandżali.

„Celem jogi jest sprawić, abyś trwał w sobie, wewnętrznie się scalił. Dzięki jodze stajesz się pełnią”

Sri Sri Ravi Shankar

DLACZEGO WARTO?

Regularna praktyka jogi prowadzi do poprawy zdrowia fizycznego i kondycji psychicznej. Wynika to z wpływu praktyki na wszystkie poziomy istnienia:

- na poziomie fizycznym: ciało staje się sprawniejsze, bardziej elastyczne, a jednocześnie mocniejsze

- na poziomie fizjologicznym: poprawia się funkcjonowanie wszystkich układów: oddechowego, krwionośnego, dokrewnego i innych

- na poziomie psychiki: poprawia się zdolność koncentracji, wzrasta umiejętność radzenia sobie z emocjami, stopniowo coraz lepiej radzimy sobie ze stresem

 

JAK ZACZĄĆ?

Zapoznaj się z grafikiem i wybierz grupę odpowiednią dla siebie. Zgłoś przed zajęciami poważniejsze problemy zdrowotne. Nie spożywaj większego posiłku min. 2 godz. przed zajęciami. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą wygodny strój. Wszystkie potrzebne pomoce są na wyposażeniu Szkoły. Ćwiczymy na boso.

Kontakt Joga
Marta Lewandowska
tel. 609-103-712, 
e-mail: mlewandowska5[@]o2.pl

Dojazd
ul. Słowiańska 17, Głogów