Harmonogram Joga

Harmonogram ważny od 8 sierpnia 2021:

 
 PONIEDZIAŁEK   WTOREK   ŚRODA    CZWARTEK PIĄTEK  
 GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA  GODZINA    GRUPA
08.15-09.30 08.15-09.30 średniozaawansowana 08.15-09.30 początkująca 08.15-09.30 średniozaawansowana 08.15-09.30 ogólna
17.15-18.30 średniozaawansowana 16.45-18.00 początkująca 17.15-18.30 średniozaawansowana 16.45-18.00 początkująca 16.30-18.45
19.00-20.30 zaawansowana 19.00-20.15 19.00-20.30 zaawansowana 19.00-20.15 19.00-20.30

Zajęcia odbywają się w niewielkich grupach. Obowiązują zapisy.

➡️ Żeby się zapisać, prosimy o wysłanie wiadomości (sms lub messenger) do Marta Lewandowska - 609103712
➡️ W wiadomości należy podać: imię i nazwisko oraz datę i godzinę zajęć
➡️ Prosimy o wcześniejszą informację, jeśli nie możecie wziąć udziału w zajęciach, na które jesteście zapisani
➡️ Na zajęcia przynosimy własną matę

 

 

CZYM JEST JOGA?

Joga jest jedną z najstarszych tradycji samodoskonalenia i wewnętrznego rozwoju, kultywowaną przez człowieka. Wywodzi się z Indii. Jest to droga zjednoczenia ciała, umysłu i ducha. Dzięki praktyce jogi możemy żyć wewnętrznie zintegrowani, pozostając jednocześnie w harmonii z otoczeniem. Najważniejszym i najstarszym traktatem jogi są Jogasutry. To miarodajny tekst, dotyczący mechanizmów rozwoju świadomości. Przypisywany jest mistrzowi, nazywanemu Patandżali.

„Celem jogi jest sprawić, abyś trwał w sobie, wewnętrznie się scalił. Dzięki jodze stajesz się pełnią”

Sri Sri Ravi Shankar

DLACZEGO WARTO?

Regularna praktyka jogi prowadzi do poprawy zdrowia fizycznego i kondycji psychicznej. Wynika to z wpływu praktyki na wszystkie poziomy istnienia:

- na poziomie fizycznym: ciało staje się sprawniejsze, bardziej elastyczne, a jednocześnie mocniejsze

- na poziomie fizjologicznym: poprawia się funkcjonowanie wszystkich układów: oddechowego, krwionośnego, dokrewnego i innych

- na poziomie psychiki: poprawia się zdolność koncentracji, wzrasta umiejętność radzenia sobie z emocjami, stopniowo coraz lepiej radzimy sobie ze stresem

 

JAK ZACZĄĆ?

Zapoznaj się z grafikiem i wybierz grupę odpowiednią dla siebie. Zgłoś przed zajęciami poważniejsze problemy zdrowotne. Nie spożywaj większego posiłku min. 2 godz. przed zajęciami. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą wygodny strój. Wszystkie potrzebne pomoce są na wyposażeniu Szkoły. Ćwiczymy na boso.

Kontakt Joga
Marta Lewandowska
tel. 609-103-712, 
e-mail: mlewandowska5[@]o2.pl

Dojazd
ul. Słowiańska 17, Głogów